Összefoglaló a növényi olajokról!

Nagyon sok olyan kérdést kapok, hogy melyik olaj mire jó, milyen probléma esetén javasolt fogyasztani és mire kell odafigyelni a fogyasztás során.

Most arra gondoltam, hogy összegyűjtöm neked röviden, hogy melyik olajat milyen probléma esetén érdemes kipróbálnod.

Tapasztalataim, irodalmi források és természetgyógyásszal történő konzultációk alapján állítottam össze az alábbi listát:

1. Agyműködés serkentése: tökmagolaj, dióolaj, lenmagolaj

2. Koncentráció javítása: dióolaj, mákolaj, lenmagolaj

3. Idegrendszer erősítése: barackmagolaj, tökmagolaj, dióolaj, mogyoróolaj, lenmagolaj

4. Stressz legyőzése: barackmagolaj

5. Alvásszavar, fáradtság esetén: mákolaj

6. Depressziós megbetegedések megelőzése, kezelése: dióolaj, lenmagolaj

gastrolajolajok

Üdvözöllek!

A hidegen sajtolt olajok lelkes kutatójaként szeretném megmutatni neked, hogy milyen sokoldalúan felhasználhatók a hidegen sajtolt olajok, mennyi jótékony hatásuk van és milyen sokrétűen beilleszthetők a hétköznapjaidba.

A cél, hogy megőrizzük egészségedet!

Azért, hogy hiteles információkat adhassak neked, folyamatosan konzultálok szakemberekkel, rengeteget olvasok és képzem magam. Nemrég elvégeztem egy Életmód- és Táplálkozási Tanácsadó képzést, így már szélesebb körben is segíteni tudok neked egészséged megőrzésében.

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..