Az első 3 dolog, amit megtanultam az olajokról

Én sem úgy születtem, hogy mindent tudok a növényi olajokról. Ezen gondolom nem lepődsz meg! 🙂

Számomra az első 3 dolog, amit megtudtam róluk, meghatározó volt.

Ezt osztom meg most veled is!

Tehát, amikor elkezdtünk érdeklődni a növényi olajok iránt, megfogalmazódott bennem az a gondolat, hogy ha mi is készítünk saját olajokat és ajánlani szeretnénk a vásárlóinknak, akkor nekünk is ismernünk kell a tulajdonságaikat, a fogyasztási javaslatokat és a felhasználási módjaikat.

Elkezdtem kutatni és sok érdekes dologra bukkantam. Ezek közül a következő 3 dolog számomra meghatározó volt!

3 dolog amit tudnod kell az olajokról

1. Segíthetnek megőrizni egészségemet!

A megfelelő eljárással készült növényi olajok segíthetnek megőrizni egészségünket a bennük lévő kiváló összetevők miatt. Egyik legfontosabb tulajdonságuk a magas telítetlen zsírsavtartalmuk. Ezek a telítetlen zsírsavak hozzájárulhatnak a szív- és érrendszeri megbetegedések, gyulladásos és egyes daganatos megbetegedések megelőzéséhez.

2. Csak azok segíthetnek, amik hidegen sajtolással készülnek!

Megtudtam, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy milyen eljárással készítik az olajokat. Többféle eljárást alkalmaznak, de ha az egészségmegőrzés a célunk, akkor kizárólag a valódi hidegen sajtolt olajat érdemes választani. Ennek oka, hogy ennél az eljárásnál nem használnak magas hőmérsékletet a sajtolás során, illetve az olajos magvakhoz nem adnak hozzá semmilyen adalékanyagot. (erről ide kattintva olvashatsz bővebben)

Szóval, ha egészségmegőrzés a cél, akkor kizárólag hidegen sajtolt technológiával készült olajat válassz!

3. Nem mindegy, hogy hogyan fogyasztom őket!

Ha egészségmegőrzés céljából fogyasztanád a hidegen sajtolt olajokat, akkor fontos tudnod, hogy egyáltalán nem mindegy a fogyasztás módja. Egy-egy kanálnyi olaj a salátára sokkal egészségesebbé teszi az ételt, de van egy másik mód is, ahogy segíthetsz szervezetednek. Ez pedig a kúraszerű fogyasztás, ami azt jelenti, hogy az adott olajat minimum 3 hónapon keresztül, napi rendszerességgel, reggel, éhgyomorra fogyasztod el.

Az ajánlott fogyasztási mennyiség általában 1 evőkanál felnőtteknek és 1 teáskanál gyerekeknek, de erről tájékozódj az adott olaj adatlapjánál, mert eltérő lehet.

A hangsúly a rendszeres fogyasztáson van, hiszen csak így biztosíthatod a szervezeted számára azt a támogatást, ami ahhoz szükséges, hogy megelőzhesse a betegségeket.

Ha szeretnél többet megtudni a hidegen sajtolt olajokról, akkor töltsd le ajándék kiadványunkat, a Növényi olaj kisokost! Kattints az alábbi képre!

Hidegen sajtolt olajok felhasználása

Üdvözöllek!

A hidegen sajtolt olajok lelkes kutatójaként szeretném megmutatni neked, hogy milyen sokoldalúan felhasználhatók a hidegen sajtolt olajok, mennyi jótékony hatásuk van és milyen sokrétűen beilleszthetők a hétköznapjaidba.

A cél, hogy megőrizzük egészségedet!

Azért, hogy hiteles információkat adhassak neked, folyamatosan konzultálok szakemberekkel, rengeteget olvasok és képzem magam. Nemrég elvégeztem egy Életmód- és Táplálkozási Tanácsadó képzést, így már szélesebb körben is segíteni tudok neked egészséged megőrzésében.

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..