Barackmagolajjal a stressz ellen

Te is úgy érzed, hogy néha az is kevés lenne, ha egyszerre 5 helyen tudnál lenni?

Kisgyermekes anyukaként teljesen megértem ezt. De természetesen nem csak ránk anyukákra igaz ez, hanem azokra is, akik napi 10-12 órát dolgoznak, netalán egyszerre több munkahelyen is kénytelen helyt állni.

Tudom, hogy a munka fontos, de gondoltál már arra, hogy a pihenés, a feltöltődés és a relaxáció legalább ugyanannyira, ha nem sokkal fontosabb, mint a munka? Szakemberek szerint a szervezetet lehet terhelni, de csak egy bizonyos ideig. Egy idő után azonban vészjelzéseket küld, melyeket ha figyelmen kívül hagyunk, akkor elkezdődik egy betegségekkel teli időszak.

Miért írom most ezeket? Azért, mert fontosnak tartom felhívni mindenkinek a figyelmét, hogy a pihenés, a relaxáció nem luxus, hanem igenis szükséges ahhoz, hogy szervezetünk hosszú idegi optimálisan tudjon működni, vagyis hogy megőrizzük az egészségünket és elkerüljük a betegségeket.

Source: google.com via Stephanie on Pinterest

 

Szakemberek szerint nem szabad elfelejteni azt sem, hogy az alvás és a relaxáció nem ugyanaz. Sokan, akik stresszes életet élnek alvászavartól is szenvednek. A stressz, a túlhajszoltság és az alvás hiánya pedig egyenes út a kimerülésig, a betegségekig.

Nagyon sok reklám és hirdetés van, amely azzal fogja meg a potenciális vásárlókat, hogy ezekre a kényes pontokra fókuszál. De sajnos nem mindenki engedheti meg magának, hogy bizonyos időközönként egy-egy wellness szállodában pihenje ki a húzósabb időszakokat.

De nincs erre szükség. A tökéletes kikapcsolódáshoz, relaxációhoz nem is kell kitenned a lábad otthonról (na jó csak addig, amíg a szükséges dolgokat beszerzed). Könnyedén teremthetsz magadnak otthon is olyan környezetet, mely segít ellazulni és feltöltődni.

Jó hírem van. Két módszert is tudok ajánlani Neked, amivel sokat tehetsz egészséged megőrzéséért. És mind a kettő 100%-ban természetes!

Az első lehetőség, melyet ajánlok, nem más, mint egy kellemes, lazító fürdő egy fárasztó nap után. Ehhez tökéletesen megfelel pár csepp növényi olaj, egy kellemes zene, vagy akár csend (ki ahogy szereti) és kész is az ideális környezet a feltöltődéshez.

A lazításhoz ajánlottak a következő növényi olajok:

  • barackmag
  • rózsa
  • levendula
  • kamilla

A lazító fürdőknél nem árt szem előtt tartani néhány apróságot. Az ellazulást a kellemesen meleg fürdővíz teszi lehetővé. A hűvösebb víz inkább felpezsdít, felpörget. A javasolt időtartam 15-20 perc. Az olajokat csak azelőtt csepegtesd a vízbe, mielőtt belemerülnél.

A második lehetőség egy kicsit hosszabb távú dolog. Tudnod kell, hogy a stressz, a bizonytalanság és a feszültség legyőzésére is van természetes módszer. A hidegen sajtolt növényi olajok közül a barackmagolajunk és a dióolajunk bizonyítottan magas telítetlen zsírsavtartalmának köszönhetően idegnyugtató és stresszoldó hatásúak. A dióolajat szakemberek kifejezetten ajánlják gyerekeknek is. Nagy segítség lehet hiperaktív gyerekeknél, vagy olyanoknál, akik nem tudnak megfelelően koncentrálni, esetleg egy új élethelyzetbe kerültek.

Fogyasztásuk minden életkorban megengedett, ajánlott napi adag felnőtteknél 1 evőkanál, gyerekek esetében pedig 1 kiskanál. A kívánt hatás elérése érdekében érdemes hosszabb távon fogyasztani őket.

Ennél egyszerűbb és természetes stresszűzőt keresve sem találnál. Érdemes kipróbálni!

banner_feliratkoztatás

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..