Hidegen sajtolt olajok fogyasztása 3.

Elérkeztünk a hidegen sajtolt növényi olajok helyes fogyasztásának 5 lépése közül a 3. lépéshez, mely akkor nagyon fontos, ha úgy érzed, hogy nem tudod az olajat önmagában, éhgyomorra elfogyasztani.

Nem kell ettől túlságosan megijedni, van megoldás erre az esetre is és emiatt igazán nem kell elhanyagolni, vagy teljesen lemondani a hidegen sajtolt olajok egészségmegőrző hatásáról.

Elmondom, hogy mit kell tenned abban az esetben, ha nem szereted az olaj állagát.

Ha úgy érzed tehát, hogy nem tudod önmagában lenyelni a hidegen sajtolt olajat, akkor javaslom, hogy válassz mellé 100%-os gyümölcslevet.

4

A napi javasolt mennyiséget (olajtípustól függően lehet napi 1 evőkanál vagy napi 1 kiskanál) úgy fogyaszd el, hogy miután lenyelted az olajat igyál rá egy korty 100%-os gyümölcslevelet és így egy kicsit leöblíted az olajos érzést.

Fontos, hogy ne válassz citrusféléket! Amit javaslok azok a sötét színű, 100%-os gyümölcslevek, mint például a feketeszőlőlé, feketeribizlilé vagy az áfonyalé.

Holnap jövök a 4. lépéssel! Ha lemaradtál volna az előző két lépésről, akkor az alábbi linken elérheted őket! 🙂

Hidegen sajtolt olajok fogyasztása 1.

Hidegen sajtolt olajok fogyasztása 2.

Ha egészségedet természetes módon szeretnéd megőrizni, akkor ajánlom szeretettel saját sajtolású hidegen sajtolt olajainkat, melyek itt találod =>  Megnézem a GastrOlajokat!
Vagy kattinthatsz az alábbi képre is:

logowebshop

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Hidegen sajtolt olajok fogyasztása 3.” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..