Mit tehetsz fogaid egészségéért a fogmosáson kívül?

Egy nagyon fontos problémára hoztam kíméletes és természetes megoldást. Ez pedig nem más, mint a fogak egészségének megőrzése.

Ugye Neked sem tartozik a kedvenc elfoglaltságaid közé a fogorvosi kezelés?

Megmondom őszintén, hogy valamiért gyerekkorom óta félek a fogorvostól. Talán azért, mert az iskolafogászaton nem egy kedves orvost kaptunk, hanem mindig egy 2 méter magas, szakállas és sokszor türelmetlen doktor bácsit? Lehet…

Tudom és biztos vagyok benne, hogy igyekezett Ő, de valamiért bennem rossz élmények rögzültek a fogorvosi kezelésekkel kapcsolatosan.

Éppen ezért igyekszem minél jobban odafigyelni a fogaim és az egész szájüregem épségére. Megmutatom hogyan! Érdemes tovább olvasni! 🙂

Te hogy állsz a fogorvossal, a fogorvosi kezelésekkel?

Akár tartasz tőlük, akár nyugodt szívvel keresed fel fogorvosodat, most szeretnék Neked segíteni abban, hogy megőrizd fogaid egészségét.

fogínygyulladás, vagy a már komolyabb fogínysorvadás nagyon kellemetlen és komoly problémát jelent. A felnőttek nagy része élete során már biztosan találkozott legalább egyszer azzal az érzéssel, hogy olyan kellemetlen, furcsa érzése van a fog ínye környékén, ami a fogínygyulladás kezdeti tünete lehet.

A fogínysorvadás azért veszélyes, mert ebben az esetben a fogíny eltávolodik a fogaktól, ezzel tökéletes táptalajt biztosít a baktériumoknak. A hagyományos kezeléseknek két fajtáját különböztethetjük meg, az egyik az amelyik magára a bacilusokra koncentrál, a másik pedig az, amelyik a gyulladást próbálja csökkenteni.

Természetgyógyászok szeirnt a többszörösen telítetlen zsírsavak rendszeres fogyasztása gyulladáscsökkentő hatással bír a szervezetre, így hatásos lehet a fogínysorvadás elkerülésében is.

Elsősorban az Omega-3 zsírsavat emelik ki, mely egy esszenciális zsírsav, azaz a szerveztünk nem képes önállóan előállítani, ezért annak beviteléről nekünk kell gondoskodni. Egyik megoldás lehet tehát a fogínysorvadás elkerülésére az, ha Omega-3 zsírsavakban gazdag ételeket fogyasztunk.

Hol találhatod meg leginkább az Omega-3 zsírsav?

Elsősorban a halakban, de ha nem szereted a halat, vagy nem jutsz hozzá elég gyakran, akkor a hidegen sajtolt növényi olajok közül is választhatsz, mert ezek is sok értékes zsírsavat tartalmaznak. Amiket ajánlok:

– dióolaj

– tökmagolaj

Én, mióta rendszeresen fogyasztom a hidegen sajtolt növényi olajokat, egyre ritkábban érzem azt a fucsa érzést a fogínyem körül, sőt a fogínyvérzésem is elmúlt.

Van ám még egy módszer, amihez szintén hidegen sajtolt növényi olaj kell.

De itt nem meginni, hanem a szájban rágni kell az olajat. Kíváncsi vagy erre a módszerre is?

Akkor az alábbi linkre kattints olvasd el az erről szóló bejegyzésemet az alábbi linkre kattintva:
https://www.gastrolaj.hu/termelo-szemevel/foginybetegsegek-termeszetes-gyogyitasa-az-olajragas/

 

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..