Étkezéssel a tavaszi fáradtság ellen

Gondoltad volna, hogy a hosszan elnyúló tavaszi fáradtságot az is okozhatja, hogy nem megfelelően étkezel?

Pedig így van!

Tudod miért?

Elsősorban azért, mert gyakori, hogy a napközbeni fáradtságot az okozza, hogy a vércukorszinted ingadozik.

Megmutatom, hogy mit tehetsz ellene!

A vércukorszint  nagy mértékű ingadozása nagyon rossz hatással van egészségedre, akár cukorbetegség kialakulásához is vezethet. 

A fáradtságérzés, amit tavaszi fáradtságnak hiszel, lehet, hogy éppen az éhség miatti vércukorszint esés miatt van. Nem véletlenül javasolják táplálkozási szakemberek a kiegyensúlyozott, napi ötszöri táplálkozást.

Tudom, hogy sokan vagytok úgy, hogy nem megoldható a napi ötszöri étkezés, hiszen a munkátok vagy egyéb napi tevékenységetek nem teszi ezt lehetővé.

Ha nem tudod megoldani, hogy naponta ötször egyél keveset, a reggelit akkor se hagyd ki. Legyen a reggeli az egyik fix étkezés a mindennapjaidba. 

Elmondom azt is, hogy miért!

Ha reggel nem eszel vagy iszol semmit, akkor könnyen lehet, hogy mire beérsz a munkahelyedre, az iskolába vagy akár a reggeli bevásárlás során a boltba, akkor annyira éhes leszel, hogy az első kezed ügyébe eső dolgot (na jó nem teljesen az első) képes vagy megenni.

Mik ezek?

Általában valami gyors étel, pogácsa, pékáru vagy hasonlók. A baj ezekkel az, hogy nagyon sok cukrot tartalmaznak, így nagyon megemelik a vércukorszintet. Ez a nagy ingadozás pedig egyáltalán nem tesz jót a szervezetednek. Hosszú távon akár cukorbetegség kialakulásához is vezethet.

Kezdd a napot reggelivel!

reggeli_no_gastrolaj

Ha most úgy érzed, hogy nem tudod, neked erre nincs időd vagy egyszerűen nem tud semmit enni reggel, akkor is próbáld ki. Elég néhány nap, vagy 1-2 hét és utána már természetes lesz. Győzd le az első kellemetlenségeket önmagadért, az egészségedért.

Ha úgy érzed, hogy reggel egy falat sem megy le a torkodon, akkor próbáld ki, hogy kicsit korábban felkelsz. Ne csak annyi időt hagyj reggel, hogy felöltözz, elvégezd a reggeli rutinodat és rohanj is. Kelj fel korábban, készülj el ahogy szoktál és mire mindennel kész vagy, addigra lehet, hogy meg is éhezel.

Minden ember szervezete, szokásai más és más. Ezért nincs egy általános recept. Csak annyit tudok neked javasolni, hogy próbáld meg és élvezd a jótékony hatást!

Reggelire nem kell sokat enned. Néhány ötlet, amihez jól passzolnak a hidegen sajtolt olajok is! 😉

  1. Egy szelet pirítós teljes kiőrlésű kenyérből néhány csepp hidegen sajtolt olajjal (tökmagolajjal isteni)
  2. Natúr joghurt aszalt gyümölcsökkel és hidegen sajtolt dióolajjal
  3. Zabkása hidegen sajtolt dióolajjal (recept itt)
  4. Házi készítésű müzli hidegen sajtolt olajjal

Kiváló minőségű, adalékanyagmentes, tiszta hidegen sajtolt olajokat itt találsz:

logowebshop

Üdvözöllek!

A hidegen sajtolt olajok lelkes kutatójaként szeretném megmutatni neked, hogy milyen sokoldalúan felhasználhatók a hidegen sajtolt olajok, mennyi jótékony hatásuk van és milyen sokrétűen beilleszthetők a hétköznapjaidba.

A cél, hogy megőrizzük egészségedet!

Azért, hogy hiteles információkat adhassak neked, folyamatosan konzultálok szakemberekkel, rengeteget olvasok és képzem magam. Nemrég elvégeztem egy Életmód- és Táplálkozási Tanácsadó képzést, így már szélesebb körben is segíteni tudok neked egészséged megőrzésében.

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..