Koleszterinszint csökkentése természetesen!

A szív- és érrendszeri megbetegedések sajnos Magyarországon a vezető halálokok között szerepelnek. Szinte biztos vagyok benne, hogy ma Magyarországon nincs is olyan család, ahol ne lenne érintett családtag.

Sajnos számos olyan tényező van, ami a szív- és érrendszer megbetegedéséhez vezet. Természetesen ezek között vannak olyanok, amelyekről mi is tehetünk, de vannak olyan okok is, melyekre egyáltalán nincs hatásunk.

A fontos és a kiemelendő az az, hogy VAN olyan dolog, amit mi magunk is megtehetünk, hogy elkerüljük ezeket az oly gyakori betegségeket.

Ezeket próbálom most összegyűjteni Neked!

Az egyik olyan tényező, mely jelentősen hozzájárul a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásához az a koleszterinszint. Ahhoz, hogy elkerülhesd ezeket a megbetegedéseket fontos, hogy a koleszterinszinted ne emelkedjen egy bizonyos érték fölé.

Mit tehetsz a koleszterinszinted megfelelő értéken tartásához?

Nos, ha egy szóval szeretném megfogalmazni, akkor azt mondanám, hogy élj egészségesen!

Tudom, hogy most azt gondolod, hogy könnyű ezt mondani, de annyi az információ mindenhol, hogy nehéz kiszűrni a Téged érintő, igazán hasznos és megszívlelendő tanácsokat.

Ezért azt javaslom, hogy kezd kis lépésekkel.

Felejtsd el, hogy az egész életedet egy hét alatt megváltoztatod. Légy a fokozatosság híve és meglátod sokkal egyszerűbb az egész folyamat, mint gondolnád!

Mire is gondolok? Mik legyenek az első lépések?
  1. Csökkentsd a telített zsírsavak arányát étkezéseidben!
    Szeretnél többet tudni a telített zsírsavakról, akkor kattints ide.
  2. Kerüld a transzzsírok fogyasztását! Ha szeretnél erről többet megtudni, akkor kattints ide.
  3. Válassz teljes kiőrlésű kenyeret a boltban (még jobb, ha otthon készíted el)!
  4. Válassz a fehér rizs helyett barna rizst!
  5. Válassz alacsony zsírtartalmú ételeket (tejből, joghurtból is)!
  6. Fogyassz sok tiszta vizet, vagy cukor és adalékanyagoktól mentes 100%-os gyümölcsleveket a bolti üdítők helyett!
  7. Zöldségek közül válaszd az idénynek megfelelőt, de ha máshoz lenne kedved, akkor inkább a szárított vagy fagyasztott zöldségeket részesítsd előnybe!
  8. Fogyassz több salátát és a bolti öntetek helyett használj hozzá hidegen sajtolt olajat! Sokféle közül választhatsz így könnyen megtalálod azt az ízt, ami számodra a legkedvesebb. Itt nézelődj => GastrOlaj hidegen sajtolt olajok

Amit még fontosnak tartok kiemelni az a mozgás! Ezt nem lehet elkerülni! Az állóképesség javítása, a keringési rendszer edzése rendkívül fontos. Nem csak a szív- és érrendszeri problémák elkerülése végett, hanem azért is, mert a mozgáshiány számos más betegség kialakulásához is vezethet.

fittség

Kép forrása: www.elelmiszer.hu

Ha eddig nem edzettél rendszeresen, akkor ne a megerőltető edzésformákkal indulj neki. Tedd rendszeressé a hosszabb sétákat az első hetekben. Aztán ha erősebbnek érzed magad, akkor jöhet a lassú kocogás, biciklizés például. A nagyobb intenzitást igénylő mozgásformákat (mint pl. úszás, gyorsabb futás) csak ezután kezd el.

Jó egészséget kívánok! 🙂

banner_feliratkoztatás

 

Üdvözöllek!

A hidegen sajtolt olajok lelkes kutatójaként szeretném megmutatni neked, hogy milyen sokoldalúan felhasználhatók a hidegen sajtolt olajok, mennyi jótékony hatásuk van és milyen sokrétűen beilleszthetők a hétköznapjaidba.

A cél, hogy megőrizzük egészségedet!

Azért, hogy hiteles információkat adhassak neked, folyamatosan konzultálok szakemberekkel, rengeteget olvasok és képzem magam. Nemrég elvégeztem egy Életmód- és Táplálkozási Tanácsadó képzést, így már szélesebb körben is segíteni tudok neked egészséged megőrzésében.

Tetszett? Akkor kattints és oszd meg!Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..